It's alive! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Martine Smith - WaarBenJij.nu It's alive! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Martine Smith - WaarBenJij.nu

It's alive!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

14 Februari 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

Nou nog steeds in Phnom Penh maar gelukkig wel met een goede reden. Heel spannend ziekenhuisavontuur meegemaakt omdat mijn arme lijfje te koortsig was. Nu voel ik me weer een stuk beter en ga morgen dan eindelijk naar Siem Riep. Na Siem Riep wil ik naar Thailand gaan om daar een vlucht te nemen naar Indonesie (hiep hoi Diewer zien!). Moet alles even gaan uitzoeken nu. Ik ga nog uitgebreid schrijven maar moet nu even tickets zoeken. Kussen!

  • 14 Februari 2012 - 10:21

    Willem:

    Martine, er gaan ook vluchten vanuit Siem Riep naar Singapore. Misschien dat ook even bekijken. (tis maar een tip) Waar zie je Diewer, in welke plaats?

  • 14 Februari 2012 - 15:02

    Noor:

    Wat een belvenissen allemaal en ook schrikken voor iedereen hier in het natte lage landje. Natuurlijk hebben wij alles gevolgd en we hopen dan ook dat het nu alweer beter met je gaat en de artsen in Phnom Pen tevreden zijn met jouw situatie. Vraag een brief aan de artsen waarin ze beschrijven wat je mankeer/mankeerde, dat lijkt me handig.
    Wat je ook gaat doen... zorg er de komende tijd wel voor dat je niet te vermoeid raakt, dat is volgens kenners in jouw situatie het allerbeste.
    Heel veel liefs van de oudjes Cor en Noor

  • 14 Februari 2012 - 17:06

    Marlies:

    Hey lieverd!
    Siem riep is echt super mooi!!!
    Ik zou wel een guide nemen want is super mooi al die tempels maar als niemand je er iets over verteld gaat het wel gauw vervelen..:S
    Heel veel plezier lieverd!!
    xx

  • 14 Februari 2012 - 17:11

    Willem:

    Klopt wat Marlies schrijft. Een gids kost een paar dollar maar die kan je er echt iets over vertellen. Als je zelf daar loopt krijg je geen details en weet je niet waar je op moet letten en dan gaat het inderdaad ook snel vervelen. Goeie tip marlies:)

  • 14 Februari 2012 - 18:02

    Diewertje:

    Dag lieve lieve lieve martine! Wat ontzettend balen dat je ziek was! Getsie. Voel je je nu wel weer iets beter?
    Ik was een paar weken geleden al voor je aan het kijken naar tickets van Bangkok naar Depensar op Bali. Toen waren er nog allemaal goedkope plekken voor slechts 70 euries, maar de prijzen zijn nu iets omhoog (althans bij AirAsia, mss weet jij wel veel goedkopere?) De tickets die je via AirAsia kunt boeken zijn nu iets van 120 euro, maar waarschijnlijk ook iets luxer...
    Maar voor het zover is, geniet lekker van Siem Riep en als ik nog een lekker paracetamolletje voor je moet nemen uit NL moet je het maar zeggen!
    Tot mails! Dikke kus en tot snel!

  • 14 Februari 2012 - 18:04

    Vervolg (diewertje):

    ik bedoelde: 'meenemen'.. (mijn baas zegt altijd: alles drie keer lezen, dan maak je geen spelfouten. Foei)
    En Willem, ik heb met martine afgesproken op Bali dus ik denk dat ze daar het liefste op vliegt! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Zuidoost-Azië

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2012

Laatste verslag ver weg

03 Mei 2012

reisschema

03 Mei 2012

Reisschema

26 April 2012

backkkk

23 April 2012

KL
Martine

Skypenaam: martines.smith 0066 802409116 (Thailand) 00856 2059732672 (Laos) 00841 213587210 (Vietnam)

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 22952

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 13 Mei 2012

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: