backkkk - Reisverslag uit Bukittinggi, Indonesië van Martine Smith - WaarBenJij.nu backkkk - Reisverslag uit Bukittinggi, Indonesië van Martine Smith - WaarBenJij.nu

backkkk

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

26 April 2012 | Indonesië, Bukittinggi

JAAAAAAAAAAAAAA Weer in Indonesie! JAAAAA! Padang was niet heel boeiend maar wel gezellig met een soort van engelse Viking. Lang geleden dat ik een toerist in Indonesie zag! Nu in god wat is de naam ook al weer... Bungititi ofzo. Nou ja ik ben ergens en het is hoog op een berg. Lekker koel. Je kan lichamelijk heeeeeel actief zijn hier als ik het begrijp, raften kajaken klimmen dat soort gedoe. Ik ben benieuwd wat ik ga doen.... Heb op 2 mei een vlucht naar Yogjakarta want op de 5de is daar een boeddistisch festival dan 'fantastisch' is. Ik zal het beleven! Na Yogjakarta wil ik naar Jakarta om dat te zien. En dan is het tijd om naar huis te gaan!

  • 26 April 2012 - 11:09

    Willem:

    Nou veel plezier nog in Bungititi en raftze , kajakse en klimse en geniet er nog even van. Nog ruim 2 weken en dan zien we je weer:):)

  • 26 April 2012 - 11:33

    Ellen:

    Gezellig, naar de verjaardag van Buddha in de Borobudur. Is vast een bijzondere gebeurtenis. Laad je camera goed op van te voren want dat wordt weer smullen denk ik, gaaf!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 April 2012 - 11:35

    Noor:

    Hoi moedig meisje,
    Lichamelijk heeeeeel actief op/bij die berg??? Dat is misschien geen gek idee na al die lekkere hapjes en gevolgen waarover je schreef.
    Dat festival lijkt me ook super, maar ik hoop wel dat een bepaalde fanatieke groepering zich dan wel goed zal gedragen. Pas op je tellen!
    Veel liefs van Cor en Noor

  • 26 April 2012 - 11:36

    Diewertje:

    ooow budistisch festival klinkt interessant!! Veel plezier!! x

  • 27 April 2012 - 09:16

    Lyanda:

    Geniet nog heerlijk die ruim twee weken en morgen even skypen? rol je in de oranje monnikkenkleren op het festival, zodoende doe je meteen aan koninginnedag.
    En ik ben ook reuze benieuwd of je nog wat actiefs gaat doen.
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bukittinggi

Zuidoost-Azië

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2012

Laatste verslag ver weg

03 Mei 2012

reisschema

03 Mei 2012

Reisschema

26 April 2012

backkkk

23 April 2012

KL
Martine

Skypenaam: martines.smith 0066 802409116 (Thailand) 00856 2059732672 (Laos) 00841 213587210 (Vietnam)

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 22945

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 13 Mei 2012

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: