Siem Reap 2 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Martine Smith - WaarBenJij.nu Siem Reap 2 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Martine Smith - WaarBenJij.nu

Siem Reap 2

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 Februari 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Siem Reap is errug leuk! Eerlijk gezegd vielen de tempels mij tegen. Er wordt op dit moment veel gerenoveerd en dat zien zorgt ervoor dat je een illusie armer word. Hele legers mannen zitten de hele dag nieuwe stenen oud en verweerd te maken om daar vervolgens de tempels mee te renoveren. Het voelt daarom meer misplaatst dan interresant voor mij. Heb wel een tempel gezien die ik geweldig vond dus dat is mooi! Heel heeeeel toeristisch trouwens. Grappig om te zien dat er veel aziaten zijn die de tempels bezoeken, s'avonds is er geen spoor van hun te bekennen. Met uitgaan zie je alleen westerlingen. Heel veel Canadezen en Australiers. Ik heb een Nederlands meisje hier ontmoet en ben in haar kamer 'ingetrokken' aangezien in de buitenlucht te spannende dingen gebeurden. Het NL meisje is heel leuk alleen is ze nu heel erg ziek. Vanmiddag zijn we naar het ziekenhuis gegaan en ze wilden dr opnemen maar dat wilde zij weer niet. Ze heeft nu medicijnen gekregen dus hopelijk knapt ze snel op. Ik wilde eigenlijk morgen naar Bangkok gaan maar durf haar niet alleen te laten dus blijf langer hier. Vrijdag heb ik mijn vlucht en in theorie zou ik ook vrijdag hier weg kunnen gaan maar weet niet of ik het durf te gokken op de theorie. Ik kijk het morgen even aan!

  • 21 Februari 2012 - 15:17

    Willem:

    Heel loffelijk om bij dat meisje te blijven maar ik denk toch dat je moet zorgen dat je je vlucht haalt. Dus uiterlijk donderdag weg gaan hoor.
    Heb je nog tijd/zin om wat foto's op de site te zetten?
    Ben je wel met een gids naar de wat's geweest?

  • 21 Februari 2012 - 15:47

    Ellen:

    Wat voor bacillen vliegen daar dan in de rondte? Doe je wel zo'n mooi mondkapje op met bijpassende handschoentjes? Jammer van die bouwplaatsen...... en gelukkig zitten er ook nog juweeltjes tussen. En het is echt een sport om de massa's mensen te kunnen ontwijken. Tja, theorie en praktijk in Azië vormen soms een verrassend spanningsveld met onverwachte ((on)gewenste?) avonturen als resultaat. Ben benieuwd wat je gaat besluiten. Mijn EHBO instructeur zegt altijd; zorg eerst voor jezelf, dan voor een ander. Klint best lullig maar er zit een kern van waarheid in. Ik hoop dat je het in ieder geval nog even gezellig hebt voordat je naar het mooie Maleisie vertrekt! Kus, El

  • 21 Februari 2012 - 15:58

    Nienke, R En R:

    Ha Martine,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. het lijkt me trouwens vreselijk om goed ziek te zijn als je zover weg bent... maar zoals ik las heb je dat zelf ook al beleefd...

    hier alles goed. Roberto en Reginald vragen zich af of je alweer ander haar hebt (?) Tsja, het is maar waar je het accent op legt he..

    Veel groeten, ook van de boys! Nienke


  • 21 Februari 2012 - 16:23

    Noor:

    Spannende dingen in de buitenlucht .... ben benieuwd!!!!!!!
    Lijkt erop of jij je alweer een stuk beter voelt. Fijn dat je even op dat meisje past en... jij bent een echte ervaringsdeskundige toch!!!
    Het is altijd fijn om wat van je te lezen. Liefs van ons, Cor en Noor

  • 21 Februari 2012 - 20:07

    Peter:

    Ah, lief van je dat je nog ff bij dat grietje blijft.
    Dat ze die tempels renoveren met zelf verouderde stenen doet geen afbreuk aan de geschiedenis van die tempels en het ziet er uiteindelijk wel leuker uit.. ik zou me ook wel beetje genaaid voelen alleen haha;)
    Is de muziek beetje leuk daar met uitgaan voor jou??
    KUSS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Zuidoost-Azië

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2012

Laatste verslag ver weg

03 Mei 2012

reisschema

03 Mei 2012

Reisschema

26 April 2012

backkkk

23 April 2012

KL
Martine

Skypenaam: martines.smith 0066 802409116 (Thailand) 00856 2059732672 (Laos) 00841 213587210 (Vietnam)

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 22958

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 13 Mei 2012

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: