Eiland - Reisverslag uit Gilis, Indonesië van Martine Smith - WaarBenJij.nu Eiland - Reisverslag uit Gilis, Indonesië van Martine Smith - WaarBenJij.nu

Eiland

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

14 Maart 2012 | Indonesië, Gilis

We zijn nu op Gili Meno, prachtig rustig eilandje. Het duurt ongeveer 1 uur om om het eiland te lopen. Helaas regent het hier nu onophoudelijk en dat doet de vrolijkheid van dit berichtje een beetje de das om... Maar he we mogen niet zeuren want koud is het niet, o wacht, toch wel! Maar zonder sarcasme: we zitten in een prachtig huisje met heerlijke bedjes! O en even een heeeeel erg leuk feitje: ben bezig mijn duikbrevet (padi) te halen! Heb gisteren al gedoken, vandaag mijn theorie gedaan en morgen hopelijk nog wat duiken in de oceaan als het weer het toelaat! Sowieso spannend hoe het weer morgen is want geen boot mag van wal en niemand kan dus het eiland op of af.. He bah wat een pessimistisch verhaaltje tot nu toe. Laat ik wat leuks vertellen. De laatste dagen op Bali zaten we in Ubud waar weer een monkey forest tegmover ons hostel zat. Het was eenpark met tempels en natuurlijk apen. Harstikke leuk van die aapjes die ruzie maken, agressief je fles afpakken, aan je haren trekken, op je hoofdhui gaan kauwen en op je schouder plassen.. Ow en de regen daar was fascinerend!! Het kwam van de trappen af, prachtige filmpjes gemaakt! Always look on the bright side of life! Weet niet goed hoe ik mijn reis ga vervolgen. Aan het weer te zien ben ik even in het verkeerde werelddeel. Moet maar veel onder water gaan duiken om dat te gaan vermijden!

  • 14 Maart 2012 - 09:48

    Willem:

    Stoer hoor duiken:) En heel fijn om weer wat te horen. Tsja het weer heb je niet in de hand. Have fun op Gili Meno en een dikke kus!!!

  • 14 Maart 2012 - 11:32

    Lyanda:

    klinkt als nat, natter natst.
    Veel plezier met duiken, zie je op skype! kus.

  • 14 Maart 2012 - 13:09

    Ellen:

    Al googelend zie ik een prachtige onderwaterwereld rondom Gilis. Wauw! Ik hoop dat je daar ook wat van ziet tijdens je duiken (lijkt me doodeng, ik zou alleen maar met mn zuurstof aan t stressen zijn) Nu maar hopen dat de zon ook gauw weer tussen de wolken uit komt piepen, dan wordt t extra genieten.

  • 14 Maart 2012 - 15:32

    Peter:

    Lekker duiken! Ik weet nog goed dat je het vroeger eng vond om het zwembad in te duiken.. Dit is toch wel wat cooler haha;)
    KUS

  • 14 Maart 2012 - 16:11

    Hans:

    Hee kanjer, Je was toch al te bruin. De temperatuur is gelukkig goed. Als je zoveel onder water zit merk je er niet zoveel van. Het zal wel prachtig zijn die tropische onderwaterwereld. Geniet ze en de groeten aan diewer. Kus Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gilis

Zuidoost-Azië

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2012

Laatste verslag ver weg

03 Mei 2012

reisschema

03 Mei 2012

Reisschema

26 April 2012

backkkk

23 April 2012

KL
Martine

Skypenaam: martines.smith 0066 802409116 (Thailand) 00856 2059732672 (Laos) 00841 213587210 (Vietnam)

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 22959

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 13 Mei 2012

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: