KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Smith - WaarBenJij.nu KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Smith - WaarBenJij.nu

KL

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

23 April 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Woooow KL is echt een gekkenhuis! Ik verwachtte een soort Indonesie. Dat is het dus absoluut niet! Ik waan me afwisselend in India en China. Deze stad is echt heel erg gemixt! Afrikanen, Japanners, westerlingen, Arabieren etc etc. Het is een grote mix! Ik kijk mijn oogjes uit! Morgen naar Padang. Ben benieuwd hoe dat gaat worden.

  • 23 April 2012 - 09:08

    Willem:

    Ja KL is echt een metropool he. Heel anders dan wat je gewend bent in Indonesie. Kun je alvast weer een beetje wennen als je via Bangkok weer terug gaat naat Nederland:)
    Je onderkomen zal ook wel een stuk duurder zijn dan in Indonesie vermoed ik:(
    Dikke kus weer en zie je verhalen vanuit Padang weer tegemoet

  • 24 April 2012 - 06:14

    Ellen:

    Nou, KL zal wel even wennen zijn geweest (en leuk op een andere manier?) Ik hoop dat je een prettige vlucht hebt. Verder lees ik dat er in 2009 in Padang nog een aardbeving is geweest waardoor er veel gebouwen zijn ingestort. Het ook best groot met een international airport en de grootste haven van de Sumatraanse kust (veel handel). Ga je in Padang zitten of een dorpje in het district? Enneh...hoofddoekje op he;-) Kuzzz, El

  • 24 April 2012 - 19:45

    Noor:

    Hoi lieve globetrotter..... apart hoor die verschillen en die mensenmix.
    We zijn benieuwd naar jouw verhalen en de foto's.
    Hoop dat Padang je nog veel leuke dingen zal brengen.
    Veel liefs van Cor en Noor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Zuidoost-Azië

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2012

Laatste verslag ver weg

03 Mei 2012

reisschema

03 Mei 2012

Reisschema

26 April 2012

backkkk

23 April 2012

KL
Martine

Skypenaam: martines.smith 0066 802409116 (Thailand) 00856 2059732672 (Laos) 00841 213587210 (Vietnam)

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 22892

Voorgaande reizen:

27 November 2011 - 13 Mei 2012

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: